Livrare si Garantie

LIVRARE SI TRANSPORT

Livrarea produselor noastre se face contra cost de catre firma de curierat Nemo Express.Transportul se va face pana in fata casei (blocului) unde se poate ajunge cu duba. Taxa de transport nu include manipularea pana in locuinta a produselor.
Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare este de 24-48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii.
In cazul in care produsul dorit nu se afla pe stoc, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefon, pentru a va comunica termenul de livrare corespunzator.

CONDITII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

Privind dreptul de unilateral al consumatorului. Art 4 al.C din OG 34/2014:“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.
Puteti returna produsele achizitionate in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care va este livrat produsul, doar daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
1.Saltelele sunt impachetate in ambalajul original, respectiv daca nu au fost dezambalate din folia de plastic care le acopera. Ca urmare, produsele care au fost despachetate din ambalajul original nu pot fi returnate.Salteaua poate fi incercata, probata fara a fi dezambalata.
2. Saltelele nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Saltelele care prezinta deteriorari nu pot fi returnate;
3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate.
4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul.
5. In cazul in care comanda Dvs. contine saltele facute la comanda, pe dimensiuni specificate de Dvs., aceasta nu poate fi returnata.
Precizam ca perioada in care se poate face retur de catre client conform legislatiei (14 zile calendaristice) nu este o perioada de FOLOSINTA

  • GRATUITA/TESTARE GRATUITA a produsului, asa ca acesta nu poate fi utilizat.
    Aceasta perioada a fost gandita de legiuitor ca o perioada in care clientul va testa produsul similar testarii din magazinele offline.
    Suntem obligati sa va rambursam contravaloarea comenzii Dvs., in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 30 de zile de la returnarea produselor de catre Dvs.Metoda de returnare a banilor se va efectua folosind aceeasi metoda de plata de la data achizitiei produsului.
    Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client.
    Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si are dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
    Model de formular de retragere
  • Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
  • Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC Acces Auto Expert SRL]:
  • Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)
  • Comandate la data (*)/primite la data (*)
  • Numele consumatorului (consumatorilor)
  • Adresa consumatorului (consumatorilor)
  • Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
  • Data

GARANTII

Garantia produselor se incadreaza in conditiile prevazute de legea 449/2003 republicata in 2008.
Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului. Durata de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data punerii acestuia in stare de folosinta.
Produsul care se vinde cu garantie va fi insotit de Certificatul de Garantie ce cuprinde instructiuni de pastrare si folosire, conditiile de garantie si declaratie de conformitate.
Cumparatorul trebuie sa verifice starea de functionare a produsului comandat in momentul cumpararii, aceasta reprezentand receptia produsului.
Cumparatorul are dreptul in termenul de garantie, in mod gratuit la:
– repararea produsului in cazul unor defectiuni de fabricatie;
– inlocuirea produsului care nu poate fi reparat sau care a fost in reparatie peste 10% din termenul de garantie;
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte urmatoarele:
–sa foloseasca si sa pastreze produsul cumparat sau dobandit conform Instructiunilor de Pastrare;
–sa respecte conditiile de garantie si sa pastreze Certificatul de Garantie;
–sa se adreseze exclusiv producatorului in caz de defectare, sa nu permita persoanelor neautorizate sa repare produsul defect;
–la intocmirea reclamatiei se mentioneaza data certificatului de garantie, denumirea si tipul defectiunilor constate;

Garantia se pierde in cazul in care produsul a fost manipulat necorespunzator(a fost deteriorat mecanic: rupt, zgariat etc);
– produsul a fost stropit sau gaurit in urma contactului cu tigari sau chibrituri aprinse;
–produsul a fost indoit;
–s-au efectuat interventii neautorizate asupra lui.
Ce nu reprezinta defect si nu face obiectul garantiei:
–aparitia mucegaiului sau a umiditatii in saltea datorita diferentei de temperatura din camera in care se afla salteaua, daca aceasta apare dupa mai mult de 60-80 de zile de la cumparare;
– daca trageti de fete si acestea se ridica;
-daca asezati salteaua pe lateral si aceasta flambeaza (deoarece trebuie sa stea orizontala);
– deformarea (tasarea) saltelei mai mica de 2 cm nu modifica proprietatile saltelei si nu face obiectul garantiei;
–modelele care sunt confectionate din/cu arcuri pot produce zgomot in anumite conditii;
–imprimarea pe/in saltea a formelor pe care a fost asezata;
–stofa saltelei poate sa stea putin valurita datorita urmelor de folosinta normala;

INSTRUCTIUNI DE PASTRARE:

  • Transportul si manipularea produselor se face cu atentie. Suprafetele exterioare trebuiesc protejate prin acoperire in timpul transportului;
  • Pe timp ploios, umed sau ninsoare, transportul se va face numai in vehicule acoperite;
  • Pentru ca salteaua sa nu se deformeze, ea trebuie instalata pe o suprafata dura si dreapta;
  • Produsele vor fi ferite de contactul cu lichide, tigari sau chibrite aprinse;
  • A se feri de umezeala;
  • Aerisiti patul o data pe luna;
  • La schimbarea anotimpului patul trebuie aerisit;

Garantia este valabila doar in conditiile respectarii instructiunilor de mai sus. Defectiunile cauzate de utilizator nu fac obiectul garantiei.

PLATA

Puteți plăti online sau puteți plăti produsele în numerar la livrare către curierul care va aduce produsul.